PRK Sibu : Rasa Macam Nak Penerajang Jer... Malaun Ni..!!!






Cuba lu orang baca kat sini dulu, gua betul2 bengang dengan anak setan celaka sekor ni... sebab dia dah curi skrip gua... ha..ha..ha...

Gua rasa nak bagi penerajang jer... kat dia, lu orang tau apa dia cakap baca kat sini..., kan... awal2 lagi gua dah cakap semuanya telah dirancang... rakyat jer yang tak paham.

Apa yang rakyat paham... segala peruntukkan dan perancangan kawasan akan menjadi kenyataan apabila ada YB yang MATI.

SIBU 8 Mei - Barisan Nasional (BN) menyalurkan peruntukan yang telah diluluskan oleh kerajaan untuk pembangunan kepada rakyat dan bukan menabur duit semasa berkempen pada pilihan raya.

Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Mohd. Shafie Apdal berkata, peruntukan-peruntukan yang diumumkan di Sibu ketika ini sebenarnya telah diluluskan oleh kerajaan di dalam Bidang Keberhasilan Utama Negara (NKRA).

Beliau yang juga Menteri Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah berkata, peruntukan-peruntukan itu juga memang telah sedia ada dan ia bukan semata-mata untuk Pilihan Raya Kecil Parlimen Sibu.
Kalau murid2 sekolah nak tau..., dalam subjek Bahasa Malaysia contoh ayat di atas adalah ayat RASUAH dan dalam ertikata lain ayat Politik Wang mengikut definasi umno-apco yang gila babi tu...

Kepada sesiapa yang berasakan kawasan mereka terabai dari peruntukkan pembangunan dari Kera....jaan, pertingkatkan lagi DOA lu orang memohon supaya YB lu orang MATI segera mungkin. Itu saja caranya untuk mendapatkan balik hak rakyat.
Slogan terbaru mengantikan 1Malaysia - APCO 
" YB Mati..., Rakyat Sejahtera "

 Isa
Ahad, 2010 Mei 09

0 comments:

 
© Grunge Theme Copyright by ustazazhargroup.blogspot.com | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks