Kisah "lekuk hitam" Syaifool ...kah kah kah sian Syaipool ?




Karpal - "Adakah kamu sembahyang antara 26 dan 27 Jun seperti kebiasaannya"?

Syaipool - "Saya pergi Sembahyang Jumaat, tetapi tidak sembahyang pada 26 Jun kerana saya telah diliwat".

Karpal - "Pada 27 Jun, kamu tidak mandi wajib, maka sembahyang kamu tak sah?

Syaipool - "Saya hanya basuh sedikit sahaja, tapi benar sembahyang saya tak sah"

Karpal - "Kamu bukan seorang Islam yang baik kerana tak sembahyang"

Syaipool -"Saya dalam keadaan darurat masa tu"

sambil disambut dengan gelak ketawa oleh orang ramai yang menyaksikan adengan itu. Bukti ini juga mengesahkan kepada kita bahawa Saiful hanya mencari publisiti dengan "lekuk hitam" pada dahinya seolah-olah dia adalah ahli ibadat.

Ini mungkin bagi tujuan supaya orang Islam percaya dan simpati kepada dirinya. Jika mandi wajib dan solat pun tidak maka apakah layak beliau berimej sedemikian rupa? Akhirnya Saiful terperangkap dengan imej yang beliau cipta sendiri itu.

0 comments:

 
Powered By Blogger
Powered By Blogger
Powered By Blogger
© Grunge Theme Copyright by ustazazhargroup.blogspot.com | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks