Polis ada hak untuk membunuh? Hishammuddin tidak berani jumpa mangsa

ni termasuk kes dimana enam orang di Kulim telah ditembak mati oleh polis pada Februari 2009 dan lima orang lagi yang ditembak mati di Klang pada awal November 2009

Dalam kes di Kulim, jiran mangsa memberitahu bahawa salah seorang lelaki yang ditembak mati adalah seorang yang berpenyakit mental; sementara kes di Klang pula berakhir dengan tregedi kakak seorang mangsa membunuh diri bersama anaknya kerana terlalu sedih.

Kesemua mangsa sebelum ini ditembak mati. Mujur ada seorang mangsa yang masih hidup dan tampil untuk mendedahkan tingkahlaku jahat dan kejam polisdi sini Norizan adalah mangsa yang masih hidup dan berani tampil untuk mendedahkan salahguna kuasa polis ini.

Dan hari ini, Norizan, seorang ibu tunggal telah diringi oleh Ahli Parlimen Ampang, Zuraida Kamaruddin, Ahli Parlimen Kapar, S. Manikavasagam, Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Batu Tiga, Rodziah Ismail, ADUN Teratai, Jenice Lee dan beberapa NGO pergi ke pejabat Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Hussein untuk menghantar memorandum tetapi malangnya, Hishammuddin enggan menemui kehadiran mereka atau menerima memorandum tersebut. Ikuti ceritanya berikut :

0 comments:

 
Powered By Blogger
Powered By Blogger
Powered By Blogger
© Grunge Theme Copyright by ustazazhargroup.blogspot.com | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks