Gambar SPESIS BAPAK tarak guna...

Tiadalah gelaran yang lebih sesuai bagi mereka yang sanggup memperlakukan sedemikian rupa kepada si kecil yang tidak bermaya !!
Anggota polis forensik memeriksa mayat janin yang ditanam di belakang sebuah rumah teres dua tingkat di No 14, Jalan 712 D, Seksyen 7, Shah Alam.

Mayat bayi lelaki tidak cukup bulan dibuang ke dalam longkang di tepi jalan Seri Kembangan berdekatan Pasar Borong Selangor.

Mayat bayi bersama surat yang di tinggalkan di Masjid Negeri, Seremban.


Mayat bayi baru lahir ditemui dimakan anjing dekat Parit Jawa, Muar.


Mayat bayi perempuan dengan tali pusatnya masih belum dipotong, ditemui dalam beg plastik hitam di tempat pembuangan sampah di Taman BDC Stutong, Kuching.

Mayat bayi lelaki yang berlumuran darah dengan tali pusat masih belum dipotong dijumpai dalam sebuah baldi di tempat letak kereta,bangunan Wisma Saberkas, Kuching.



Mayat bayi yang dicampakkan dari tingkat 17 sebuah flat sehingga pecah kepalanya ditemui di Kuala Lumpur.

Mayat bayi dijumpai terdampar di tebing Sungai Pemandi, Kampong Makam. Kota Tinggi.

Janin bayi yang di temui di dalam saluran najis di sebuah stesen minyak di Bukit Indah 1 Nusajaya, Johor Bahru.


Keadaan mayat bayi yang berbau busuk yang diletak dalam sebuah beg di sebuah rumah teres kosong di Taman Saga, Seremban.

Mayat bayi perempuan yang dijumpai di tapak perlupusan sampah Jalan Matang kira kira 12 kilometer dari Bandaraya Kuching.

Polis menemui beg mengandungi mayat bayi berusia lingkungan dua hingga tiga minggu yang ditemui di tepi sebuah tiang di Stesen Monorail Maharajalela.


Mayat bayi perempuan yang berusia satu bulan di temui terapung berhampiran jeti Tanjung Api, Kuantan.

Seorang anggota polis penyiasat sedang memeriksa mayat bayi lelaki yang ditemui di tapak pelupusan sampah Pajam, di Nilai.

Mayat bayi lelaki masih bertali pusat ditemui orang awam di tepi Blok J, Flat Lobak, Jalan Lobak, Seremban.


Ini semua adalah kes yang sama... Kes kalau taknak bayi bagi kat SHARIZAT... Tapi ada lagi satu spesis jugak.. ANAK dan ISTERI menjadik ASET kehidupan untuk di jual BELI, Semua KERNA WANG!

Ini lagi satu SPESIS yang aku maksudkan... Nampak macam ALIM BANGAT sebab dahi bertanda hitam dan songkok tinggi SEKAKI... Korang tau pasai apa kan? Sape taktau RUJUK SINI

BODO...BODO.... Sepatutnya disediakan satu tempat yang berlesen bagi mengekang IbuBapa buang anak.. Bodo-Bodo..

0 comments:

 
Powered By Blogger
Powered By Blogger
Powered By Blogger
© Grunge Theme Copyright by ustazazhargroup.blogspot.com | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks