PRK Hulu Selangor: "Ya Allah Selamatkan Malaysia dari Talibarut Zionis"



Saya mengambil peluang mengulang siarkan beberapa gambar yang tidak sempat untuk saya letakkan sedikit nota dan penerangan. Gambar-gambar ini diambil oleh Abah Asiah ketika ke Masjid Kuala Kubu Bharu untuk menunaikan solat Zohor. Agak susah nak cari tempat solat di pekan KKB ni. Ini satu sahaja yang kelihatan berdekatan.
Betul juga..dalam status FB ada sahabat yang komen "macam dekat palestin la pulak..."

Jom kita tengok apa yang terjadi sebenarnya mengikut cerita dari Abah Asiah:


Obvious la ni kan, mereka 'menjaga keamanan' ....untuk siapa sebenarnya. Saya tak pasti kalau berpakaian seragam begini dari unit apa, atau dipanggil apa.
Ada banyak gerai yang dipasang dan dibuka di sekitar kawasan masjid. Pemilik gerai memaklumkan yang memang pihak berkuasa ni berkuasa benar kat situ.

Mereka menghalang orang ramai masuk dengan mengatakan 'orang PAS sesat, orang PKR sesat'.
Abang ni tidak puas hati apabila 'pegawai kerajaan BN APCO ISRAEL ni cuba hendak menutup pintu pagar utama masjid. Beliau membantah dan cuba menghalang tindakan yang tidak sewajarnya ini.

Tengok tu, ramai golongan mereka siap dengan cota lagi tu...pakcik tua pun tidak puas hati nampaknya.

Ha..ini agaknya sudah tidak tahan lagi dengan sikap penguasa ni, orang nak masuk sembahyanglah, takkan tak boleh kot.


"Tak boleh!!!!...keluar!!!!"

0 comments:

 
© Grunge Theme Copyright by ustazazhargroup.blogspot.com | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks