PRK Hulu Selangor : Siapa Bakal Pelakon Yang Di Turunkan Umno@BN

Penamaan calon untuk PRK Hulu Selangor bila eekkk...? Siapa calon2nya... kita semua pun tak tau lagikan...? Walau siapa pun calonnya kita terima dan berikan sokongan yang penuh padu... dan terlungkupkan barisan nasional sekutu Israel tu....

Tadi masa gua godek2 entry gua yang lama2, gua terjumpa satu entry ni dan ianya berkebetulan pula menjelangnya PRK Hulu Selangor dalam masa 2 minggu lagi. So gua nak bagi amaran kepada penyokong2 Pakatan Rakyat yang bakal berkampung pada hari penamaan calon nanti supaya memastikan lu orang semua "clean" maksud gua, jangan ada yang bawa senjata berbahaya dan sebagainya yang boleh memudaratkan diri dan memalukan Pakatan Rakyat.

Terutama sekali, kepada penyokong2 PAS yang ada ilmu hembusan batin atau ntah apa2 sajalah, jangan nak memandai2 bersalaman dengan pemimpin2 umno haramjadah tu... nanti tak pasal2 jer.. lu orang kena tuduh...
.
Lebih2 lagi kalau lu orang semua ternampak mamat ni.... (entahlah gua pun tak tau masih hidup ke... atau dah mampus... sejak keluar hospital dulu), kalau lu orang nampak jer... dia, baik lu orang blah... cepat2 atau jauhkan diri dari dia.... bahaya oooiiiii..... jangan nak mengatal tangan nak tepuk bahu dia, nak itu ini dengannya.... ingat tu... gua dah pesan ni...., tapi kalau tiup dari jauh... ok jugak.... tiba2 tumbang jer... ha.. ha.. ha....

Kali ini..., di Hulu Selangor gua rasa umno parti haramjadah tu... pasti akan menurunkan pelakon2 popular keling mereka untuk melakonkan adegan di pukul atau di cabul oleh penyokong Pakatan Rakyat. Janganlah lu orang terleleh air liur terlintuk liuk kalau terpandang puteri2 umno... itu semua punca fitnah syaitan jer tu...., tak pasal2 nanti kena tuduh sebagai pencabul pulak... so masing2 kena standby... jangan ada yang menjadi mangsa tuduhan dari puak umno yahudi zionis haramjadah nih....

Umno ni belajar seni pembohong dari Israel, puak Yahudi kan pandai dalam ilmu putar belit ni sejak zaman Nabi lagi... sudah terbukti dalam sejarah Islam, kat Malaysia ni siapa puak Yahudi sebenarnya?

Jawapannya sudah tentulah umno...!!!! dah terbuktikan... APCO penasihat umno... Asiasoft dengan PRDMnya... bendera di PWTC... cuma diorang tak berani luluskan lagi ialah Kedutaan Israel di Malaysia... kalau tidak memang bertambah hancus negara ni.... soalan cikgu pada murid tadikanya... "Siapakah pengkhianat negara" anak2 tadika akan jawap... "UmmmmmmmNoooooo cikkkkguuuuu"

Kuburkan umno.... buat selama2nya.... 

Gua ni.... dalam merapu2 pasal entry ni, sebab boring gilerrrr dan stress kerja... dalam pada merapu ni... gua serius beb.... lu orang jangan buat main2.... dengan puak yahudi umno nih.... ha..ha..ha.... pi mampuih la... dengan umno keparat.... innalillahhhhhhhh.....

0 comments:

 
© Grunge Theme Copyright by ustazazhargroup.blogspot.com | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks