10,000 MENDENGAR AMANAT ANWAR DI KAMPUNG PELET

PERMATANG PAUH- Sambutan lebih 10,000 di kapung Guar Jering terhadap DSAI makin mengejutkan.Penganalisis politik menyatakan bahawa semakin banyak tekaman terhadap beliau semakin ramai yang ingin menyambut beliau di mana sahaja beliau hadir.



DSAI menyatakan bahawa Dr Yusoff Qardawi ,ulama besar Qatar yang ketua ulama islam sedunia akan datang ke Kuala Lumpur pada bulan ini untuk mengeluarkan fatwa selama 12 minit untuk seluruh umat islam di Malayisa kerana sesiapa yang membuat fitnah adalah kerja orang munafik dan orang fasiq, Majlis ini akan di lancarkan di Kuala Lumpur dengan pesanan khas Yusof Qardawi , sementara di pasentren wali sogo, sunan ampel wali ke 9 juga telah membuat solat hajat khas 12,000 dimana hampir orang yang hadir. Ini di hadiri oleh Ketua AMK saudara Shamsul Iskandar . Manakala di Kerala India pula Sheikh Abdul Rahman bersama 10,000 pengikt nya bersembahyang khas dan meinta saya juga berdoa di rumah bersama-sama mereka.

"Umno mencerca orang tanpa ada adap"

"Kalau betul nak ada roh islam, kita tak dapat lawan PAS,cuma bila kalah di Pulau Pinang,mereka (umno) cuba pula untuk menunjukkan mereka lebih islam.Kita faham dan sekarang Azizah juga di cerca, adakah sampai macam inikah kerja mereka.Jika ada mana-mana sahaja pihak yang mahu menyertai Umno , maka kita mencerca dan akhirnya sampai negeri pula tidak dapat dijaga.


"Menteri pula yang sanggup menipu dengan harga jet pejuang, begitu juga dengan harga kapal selam, dan sampai berlakunya pembunuhan Altantunya,ini saya bercakap di parlimen.Negara apakah kita ini" demkian jelas Anwar lagi.


"Janganlah menjual maruah dan di perbodohkan oleh menteri.Ekonomi negara jatuh dan yang kita menang dengan Burma, malah kita jatuh dengan Indonesia,Vietnam,Thailand, kita kalah.Ini nak jadi apa kah negara kita ini"


Beliau kemudian bertolak ke Kedah untuk berceramah di sana.


Dalam majlis yang sama juga TKM1 Dr Mansor Othman dan Yb Azmin menerima 151 borang kemasukan ahli baru PKR . Ini berikutan di tempat yang sama juga pada sebelah petangnya Datuk Zahid Hamidi telah hadir di kampung berkenaan dan menerima 100 keahlian baru yang di katakan ahli PKr yang berpaling tadah kepada Umno.
Maklumat yang di sampaikan kepada team WRLR , menyatakan bahawa , kemasukan tersebut bukannya penduduk kampung Guar jering, akan tetapi dari kawasan lain.


WARTAWAN RASMI LAMAN REFORMASI

0 comments:

 
Powered By Blogger
Powered By Blogger
Powered By Blogger
© Grunge Theme Copyright by ustazazhargroup.blogspot.com | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks