Panass..Gambar ini,Buktikan Hamidah Osman Semakin "Sasau"..!!


( Ini bukan bergaduh bro...Tapi main kejar-kejar polis century..kuah3)

Hamidah Osman ADUN Sg Rapat sekali lagi meracau menempelak Pakatan Rakyat terutamanya PKR kerana kepincangan dan kelemahan yang berlaku di dalam pengurusan parti tersebut,terutamanya kekecohan semasa pemilihan persidangan cabang PKR yang diadakan baru-baru ini.

"Beliau meminta agar masyarakat membuka mata dan mengambil ikhtibar akan kepincangan yang berlaku di dalam PKR dan menilai sendiri parti mana yang mampu membawa kemajuan kepada negara,"katanya kepada Sinar Harian.

Barang diingat...PKR ini adalah dari Umno asal kejadian mereka,sudah pasti segala sikap buruk dan jijik umno masih ada terlekat yang agak sukar untuk di buangkan,justeru itu ia akan mengambil masa untuk menanggalkan kekotoran daripada budaya kotor Umno tersebut.

Apakah Midah Osmang lupa akan rentetan peristiwa baling kerusi,pergaduhan,fitnah memfitnah dan politik wang dalam pemilihan Umno cawangan dan bahagian.Bagaimana Ali Rustam yang didapati bersalah oleh lembaga disiplin Umno kerana rasuah,tetapi penyokong Umno yang buta perut masih lagi melantik pimpinan yang tiada integriti ini untuk berkuasa.

( Ini pun bukan bergaduh..Tapi marah kerana tak dapat nak menyanyi..kuah3)
Malah lebih malang,ada mesyuarat Umno yang terpaksa di kawal oleh anggota polis simpanan (FRU).Ini memaparkan kepada kita akan buruk dan jijiknya akhlak pimpinan dan penyokong Umnongok ini kerana tidak berlandaskan kepada syariat Allah.

Memang sesuailah kata-kata Kak Midah Osmang ini Umpama "Terpijak Taik di tengah jalan terpercik ke muka sendiri".Parti mana yang sebenarnya berlaku kepincangan dalam pentadbiran mereka..??

( Ini pulak main Musang dengan Anak Ayam...Kuah3)
( Yang ini pulak..Pameran seragam anggota keselamatan..kuah3)
Parti mana yang merampas kerajaan Perak dari PR dengan cara merasuah wakil rakyat,Pimpinan parti mana yang sanggup bunuh diri,ditangkap kerana rasuah,melarikan isteri orang,pecah amanah,meniup semangat perkauman,menghalalkan judi,Pemimpin parti mana yang hidup bermewah-mewah dengan aset dan harta di luar negara..dan banyak lagi broo..lu pikir la sendiri...

Dalam situasi terkini,sudah pasti pimpinan umno yang bersuara seperti Kak Midah Osmang dianggap seperti "Mengigau di siang hari" kerana rata-rata rakyat semakin membenci dan menjauhkan diri dari Umno,ini diakui sendiri oleh beberapa pimpinan Umno yang meminta ahli Umno agar menerima kenyataan bahawa generasi muda semakin menjauhi Umno.

InsyaAllah apabila Perak kembali dikuasasi kembali oleh PR pada PRU-13 nanti,maka Kak Midah Osmanglah pimpinan umno yang akan meroyan dan sasau terlebih dahulu kerana tidak berpijak dibumi nyata selama ini...Tepuk meja,tanyalah rakyat..!!

0 comments:

 
Powered By Blogger
Powered By Blogger
Powered By Blogger
© Grunge Theme Copyright by ustazazhargroup.blogspot.com | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks