Yang UMNO Terasa Apahal???



Seingat teman.. MB Khalid takde pun buat sebarang tuduhan berkaitan hal ni..
hatta mungkin aci cleaner di SUK pun tak dituduhnya..

Yang tiba-tiba UMNO Selangor melompat apahal?
Yang tiba-tiba UMNO Selangor terasa apahal?
UMNO Selangor makan cili ke?
UMNO Selangor terasa pedas ke?

Wakakakak!
Makin nak mampus makin meghoyan UMNO nih!!!

sunsnake 23082010

'Isu kamera sandiwara Khalid'

2010/08/23

KUALA LUMPUR: Tindakan Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim yang sehingga kini belum membuat laporan polis berhubung penemuan kamera tersembunyi di pejabatnya menimbulkan pelbagai spekulasi.

Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Sri Serdang, Datuk Satim Diman, berkata rakyat Selangor masih menunggu Khalid membuat laporan mengenai kamera yang ditemuinya kira-kira dua minggu lalu.

Jika belum atau enggan buat laporan akan timbul pelbagai spekulasi. Apakah ini sandiwara politik Khalid dan mengapa? katanya dalam kenyataan, semalam. Satim turut membuat andaian laporan tidak dibuat kerana khuatir siasatan polis akan membongkar identiti orang yang meletakkan kamera itu.

Mungkin Khalid takut jika ada siasatan, polis akan membongkar identiti orang yang meletak kamera itu sama ada musuh Elizabeth Wong (Adun Bukit Lanjan) atau musuh Khalid yang tahu kegiatan dalam pejabat Menteri Besar atau motif peras ugut, dakwanya.

Satim berkata, orang ramai sedia maklum hanya orang tertentu boleh keluar masuk pejabat Menteri Besar dan mustahil orang luar meletak kamera itu.

Jangan hendak menuding jari kepada orang lain. Hanya Khalid dan orang dalam tahu rahsia kegiatan dalam pejabat Menteri Besar, katanya yang berharap Khalid segera membuat laporan perkara itu.
Dalam kejadian pada 10 Ogos lalu, Khalid menjumpai kamera tersembunyi di pejabatnya di Tingkat 21, Bangunan SUK di Shah Alam.

Menteri Besar sebelum ini berkata, sedang mempertimbangkan bagi membuat laporan jika ada keperluan selepas melihat rakaman berkenaan. BERNAMA

0 comments:

 
Powered By Blogger
Powered By Blogger
Powered By Blogger
© Grunge Theme Copyright by ustazazhargroup.blogspot.com | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks