Attack!! Attack!! Attaaacckk!!!


Alhamdulillah... Hooraayyy!!! Serangan sulung ke atas Felda telah membuahkan hasil. Ini merupakan kejayaan yang akan menjadi pendorong kepada serangan-serangan yang telah dan akan dilancarkan. Semoga kejayaan ini akan menjadi titik tolak kepada kejayaan-kejayaan seterusnya. Hidup para peneroka!!

Mahkamah Persekutuan Putrajaya telah mengarahkan Felda membayar RM11 juta kepada para peneroka Felda Kemahang Tiga di Kelantan.

Mengapa Felda kena bayar??

Sebab.... FELDA MENIPU PARA PENEROKA!!!

Tahniah kepada 354 para peneroka Felda Kemahang Tiga kerana mendapat mendapat semula hak mereka yang telah dicuri. Tak sia-sialah penantian selama sepuluh tahun. Penantian yang sungguh berbaloi. Kisah selanjutnya di sini.

Felda seperti yang telah dikhabarkan akan berhadapan dengan banyak lagi saman. Dan... penghakiman yang dibuat oleh Mahkamah Persekutuan Putrajaya, telah memberi persepsi negatif kepada Felda. Apakah para peneroka masih boleh menaruh harapan dan kepercayaan kepada Felda setelah terbukti ia menipu?? Hmmmm.... Syusyah... syusyah...

Alooo.... Yusuf yang tak lagi ber-NUR', what say you?? Tak nak pikul tanggung jawab ke, sebagai Pengerusi Felda yang gasak hampir RM2 juta duit peneroka?? Kalau kamu ada maruah.... pikul tanggung jawab dan letak jawatan!!!

Dan... hari ini si Najib kononnya telah pergi ke Felda Serting dan Felda Raja Alias di Negeri Sembilan. Tujuan dia ke sana ialah untuk berbuka puasa sambil cuba memperdaya para peneroka dengan' sweet talk'nya. Beri jaminan itu... Beri jaminan ini. Weh... jangan ngkorang percaya. Itu orang... tarak boleh percaya punya??

Fuiyo..... dia lancarkan serangan phycology 'serampang dua mata'. Mengapa dia bertandang ke sana, agaknya?? Ada kena mengena dengan saman ke atas Felda, ke??

Isy.... pasti punyer ler!! Dia bukan ke pandai berlakon?? Berlakon sebagai Juara Rakyat. Kononnyer.... nak tunjuk ler yang dia tu prihatin akan nasib para peneroka. Cuba berlagak baik tapi.... bontot berselemoih taik!! Baca sini dan sini.

Para peneroka... ngkorang jangan cepat dan mudah lupa. Serangan sudah dilancarkan. Jangan pulak nanti belum bertarung sudah.... lemah dan mengaku kalah!! Felda mesti di ajar!!

So.... Attack!! Attack!! Attaaaaacckkk!!! Serang jangan curang!! Serang sampai berjaya!!

0 comments:

 
Powered By Blogger
Powered By Blogger
Powered By Blogger
© Grunge Theme Copyright by ustazazhargroup.blogspot.com | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks