Kasihanlah kat Ketua Kami... - Pemuda UMNO





Aduhhh..
Yang Najib pun satu.. sampai 5 orang Senator diangkat jadi menteri!
Senator ni siapa yang sokong? rakyat Malaysia kawasan mana yang sokong senator-senator ni jadi menteri? oppss!!! istu kuasa mutlak Perdana Menteri Malaysia..

Dan kuasa mutlak Perdana Menteri Malaysia jugaklah menolak Ketua Pemuda UMNO untuk dijadikan menteri!

Rasanya sebabnya 4 saje...

1. KJ ialah menantu Pak Lah..
2. Pak Lah ialah mentua KJ
3. Anak Pak Lah bini KJ
4. Jeane adalah mak mentua tiri KJ!
sunsnake 02062010
Najib diminta pertimbang Khairy dalam kabinet

Pemuda Umno Sabah mendesak Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak supaya mempertimbangkan jawatan kabinet kepada Ketua Pemuda Umno Khairy Jamaluddin. Ketuanya, Azman Ruslan berkata jika Khairy yang juga ahli parlimen Rembau tidak memegang apa-apa jawatan dalam kabinet, kemungkinan besar ia akan mempengaruhi sokongan daripada golongan muda.
"(Ketua) Pemuda perlu diberikan pengiktirafan," katanya ketika dihubungi Malaysiakini. Sehubungan itu, Azman kecewa kerana ketuanya ketua Pemuda bahagian Rembau, tidak dipilih menganggotai kabinet yang diketuai Najib yang juga presiden Umno. Azman mengulas rombakan kabinet yang diumumkan Najib semalam yang menyaksikan lima orang senator dan dua anggota parlimen dilantikan sebagai timbalan menteri yang baru.

0 comments:

 
Powered By Blogger
Powered By Blogger
Powered By Blogger
© Grunge Theme Copyright by ustazazhargroup.blogspot.com | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks