Kerajaan bongkak yang tidak boleh ditegur




Oleh kerana tidak boleh ditegur dan dinasihat maka kerajaan menggunakan kuasa yang ada untuk menutup segala kebobrokan dan kejahatan mereka. Sebab itulah apa sahaja keburukan dan kelemahan mereka yang difikirkan akan menyebabkan rakyat tidak suka kepada mereka akan ditutup dan diberhentikan.

Mereka juga tidak dapat menangkis fakta dan hujah yang dihidangkan oleh media dan tidak ada jalan lain bagi mereka kecuali menggunakan sedikit kuasa yang ada di dunia ini bagi memastikan kejahatan mereka dapat diteruskan.

Oleh kerana itulah 3,000 akhbar Kabar Era Pakatan dirampas kerana memuatkan isu yang menyentuh perdana menteri.

Akhbar yang dirampas itu merupakan nashkah edisi pertama (5 hingga 20 April) dan edisi ketiga (9 hingga 22 Mei).

Keluaran pertama akbar tersebut mengandungi tajuk utama "Siasat hubungan Najib-APCO: Anwar" manakala keluaran ketiga pula digariskan dengan tajuk besar "Najib, Razak Baginda tersenarai" berhubung isu pembelian kapal selam Scorpene.

Mat Zahari sebelum ini merupakan ketua pengarang Konsep Era Pakatan yang berjaya diterbitkan sebanyak 20 keluaran, namun permit tabloid politik itu tidak diperbaharui sejak September tahun lalu.

0 comments:

 
Powered By Blogger
Powered By Blogger
Powered By Blogger
© Grunge Theme Copyright by ustazazhargroup.blogspot.com | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks