Sah! Najib Razak Ejen Yahudi...Ahli Kehormat Freemason Malaysia


 by Jeneral
 
freemasonSatu ketika dahulu aku pernah terbaca satu tulisan yang menceritakan perihal wujudnya tokoh-tokoh Melayu yang menyertai gerakan freemason. Banyak nama yang disebutkan dan yang paling menarik perhatian aku ialah nama Najib Razak juga ada dalam senarai tersebut. freemasonG
Malah hal ini juga tidak dinafikan oleh beliau dan beliau pernah membuat pengakuan terbuka bahawa beliau adalah seorang ahli kehormat freemason Malaysia dari tahun 1980 hingga kini. Kalau tidak percaya, sila baca Manifesto Najib Razak di bawah:
Maklumat Peribadi ::
Nama :
Dato' Sri Mohd. Najib Tun Abdul Razak
Tarikh Lahir :
23 Julai 1953
Tempat Lahir :
Kuala Lipis, Pahang

Status Perkahwinan :
Berkahwin dengan Datin Paduka Seri Rosmah Mansor
5 orang cahayamata (3 lelaki dan 2 perempuan)
1. Mohd. Nizar
2. Puteri Norliza
3. Mohd.. Nasifuddin
4. Nooriyana Najwa
5. Norashman Razak
Pendidikan :
1974 - B.A. (Hons) Industrial Economic - Nottingham University, United Kingdom
Portfolio :
Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Pertahanan
Alamat Pejabat :
Pejabat Timbalan Perdana Menteri,
Aras 4, Blok Barat,
Bangunan Perdana Putra,
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan,
62502 Putrajaya, Malaysia
No Telefon :
603-88881950
No Faks :
603-88880035







:: Kerjaya ::


2004
Timbalan Perdana Menteri

2008
Menteri Kewangan

1999 - 2008
Menteri Pertahanan

1995 - 1999
Menteri Pendidikan

1990 - 1995
Menteri Pertahanan

1987 - 1990
Menteri Belia dan Sukan

1986 - 1987
Menteri Kebudayaan Belia dan Sukan

1982 - 1986
Menteri Besar Pahang

1982 - 1986
Pengerusi Lembaga Kemajuan Negeri Pahang

1982 - 1986
Pengerusi Majlis Perbandaran Kuantan

1981 - 1982
Timbalan Menteri Kewangan

1980 - 1981
Timbalan Menteri Pendidikan

1978 - 1980
Timbalan Menteri Tenaga, Telekomunikasi dan Pos

1974 - 1976
Eksekutif Petronas



:: Politik ::


Sept. 2004
Timbalan Presiden

1993 - Sept. 2004
Naib Presiden

1997
Pengerusi Biro Pendidikan

1988 - 1993
Ketua Pemuda

April 1987
Memangku Ketua Pemuda

1986
Pengerusi BN Negeri Pahang

1986 - 1987
Timbalan Ketua Pemuda

1983 - 1988
Pengerusi Jawatankuasa Perhubungan UMNO Negeri Pahang

1982 - 1983
Timbalan Pengerusi Jawatankuasa Perhubungan UMNO Negeri Pahang

1982 - kini
Ketua UMNO kawasan Pekan, Pahang

1980 - 1982
Timbalan Ketua, UMNO kawasan Pekan, Pahang

1978 - 1986
Ahli EXCO Pemuda UMNO Pusat

1976 - 1980
Ketua Pergerakan Pemuda UMNO kawasan Pekan, Pahang



:: Sosial ::


1980 - kini
Ahli Kehormat FreeMason Malaysia

1995
Presiden SEAMEC

1988 - 1996
Pengerusi Yayasan Gerak Bakti Kebangsaan

1982 - 1986
Pengerusi Pahang Foundation

1977 - 1979
Pengerusi Majuternak

1977 - 1979
Persatuan Belia Malaysia


Ahli Royal Sentul Golf Club


Ahli Royal Selangor Golf Club


Ahli Raintree Club


Ahli Royal Pahang Golf Club


Ahli Subang Golf Club


Ahli Saujana Resort (M) Bhd


Ahli Royal Darul Makmur Golf Club


Ahli Lake Club Club


Ahli Air Force Recreational Club



Saya telah diserang oleh musuh-musuh saya kononnya saya mengamalkan upacara agama Hindu. Semua bolehlah merujuk kepada Dato' Sri S Samy Vellu yang mana beliau boleh mengesahkan bahawa saya tidak pernah bersama-sama dengan beliau di sebarang majlis upacara agama Hindu. Saya sanggup bersumpah dengan nama Tuhan bahawa saya adalah seorang Muslim yang beriman denganNya.

Saya terus dikaitkan dengan pembunuhan Altantuya. Saya sekali lagi ingin bersumpah dengan nama Tuhan bahawa saya tidak pernah mengenali darihal Altantuya. Saya sanggup dihadapkan ke mana-mana mahkamah demi membersihkan semula nama saya yang cuba dicemari oleh mereka yang iri hati kepada pencapaian saya selama ini dalam membangunkan bangsa dan negara. Saya ingin menafikan komunikasi SMS  saya dengan peguam Datuk Muhammad Shafee Abdullah mempunyai sebarang unsur salah guna kuasa.

Saya ingin menafikan sekeras-kerasnya berkenaan dakwaan saya terlibat dalam skandal perolehan helikopter Eurocopter Cougar EC-725. Ianya dibuat melalui proses dan peraturan seperti yang ditetapkan. Kementerian Pertahanan menerima keputusan dan persetujuan dari Kementerian Kewangan untuk memilih tender Eurocopter dan Kementerian Pertahanan mengeluarkan LOI kepada penender itu pada 15 September 2008. LOI boleh dikeluarkan pada bila-bila masa dan secara kebetulan ia dikeluarkan pada 15 September 2008. Saya ingin menyatakan kesediaan saya untuk disiasat oleh PAC atau BPR!

Saya mempunyai keyakinan yang tinggi bahawa Perwakilan khususnya amat bijak dalam membuat pilihan mereka untuk menentukan pemimpin pada Mac depan.. Mereka bijak menilai siapakah pemimpin sebenar yang membela bangsa dan siapakah yang pernah belot kepada perjuangan Umno dan menjadi agen negara asing.

6 comments:

Tanpa Nama berkata...

setakat tulis post camni adik aku pon boleh buat...
heh..

Unknown berkata...

Tah tah yg pos ni dajjal kot

taufu_hustle berkata...

klu dipikirkan bnyk gak peristiwa2 yg berlaku sepanjang pemerintahan Najib sebagai PM Malaysia boleh dikaitkan dgn agenda Freemason dan Illuminati cthnya kehadiran Presiden Amerika di Malaysia,kehilangan pesawat MAS MH370,Perjanjian Perkongsian Trans-Pasifik dan Akta MKN semua ini boleh dikaitkan dengan agenda New World Order(NWO).Jika anda maklum tentang agenda Freemason/Illuminati/NWO anda pasti faham tanpa perlu huraian lanjut.Jika anda maklum tentang agenda NWO yg mempunyai cita2 menubuhkan 1 Kerajaan Dunia(1 World Government)perjanjian TPPA boleh dikaitkan dgn agenda mereka iaitu bukan sahaja 1 World Government malah 1 World Economy dan 1 World Religion.Penguasaan ekonomi merupakan langkah pertama mereka kerana selepas ini mereka bebas berdagang di Negara2 yg menandatangani perjanjian TPPA ini.Jangan terkejut jika Goldman Sachs membuka cawangannya diMalaysia kelak kerana negara ini telah pun menandatangani perjanjian TPPA.Seperti yg kita sedia maklum Goldman Sachs,Lehman Brothers,Rothschild & Co,Texaco dan bnyk lg jika mahu disenaraikan disini adalah milik yahudi dan syarikat2 ini mendukung agenda NWO.Kalau anda mengikuti skandal 1MDB anda tentu maklum dana yg diperolehi oleh syarikat ini adalah dari Goldman Sachs,jd kita dah berhutang dgn mereka2 ini harap2 ini tidak benar cuma perasaan paranoid saya hahaha.Akta MKN saya kaitkan diatas pula ialah kerana persamaan akta ini dgn Federal Emergency Management Agency(FEMA) di Amerika Syarikat yg terkenal sebagai salah satu konpirasi kerajaan Amerika dgn NWO.kenapa perlunya negara kita meniru akta ini dan perlukah kuasa mengistiharkan darurat diberi kpd seorg Perdana Menteri.?,adakah dan apakah individu yg diberikan kuasa ini tidak akan menyalahgunakan Akta MKN ini untuk kepentingan diri mereka sendiri..??Mengenai kaitan kehilangan pesawat MAS MH370 tidakkah anda pelik bagaimana pesawat Boeing 777 yg besar ini boleh hilang begitu saja tanpa dikesan oleh peralatan moden yg ada hari ini..??didunia ini kuasa yg mampu menghilang sesuatu tanpa dikesan cuma dimiliki oleh Amerika iaitu melalui CIA yg juga merupakan agensi tunggangan NWO.Ini disokong dgn teori konpirasi yg mengatakan pesawat ini mendarat di pengkalan tentera Amerika di Diego Garcia.Tidakkah anda curiga bila Presiden Amerika Syarikat tiba2 dtg melawat negara ini selepas kali terakhir iaitu 50 tahun yg lepas oleh Presiden Johnson pd tahun 1966.

taufu_hustle berkata...

Benjamin Fulford News Flash - This Could Finally Bring Down The Rothschild Dynasty..
Posted By: Jordon [Send E-Mail]
Date: Saturday, 30-Jul-2016 14:02:53

Malaysian Prime Minister Najib Razak indicted in multi-billion dollar embezzlement scandal, is seeking immunity in exchange for testimony against the Rothschilds
By Benjamin Fulford
July 30, 2016
CIA sources in East Asia alerted us to the fact the US Justice Department has indicted Malaysian Prime Minister Najib Razak for embezzling over $1 billion from a fund meant to be used for Malaysian economic development.
The indictment is calling for the seizure of all the profits from the Hollywood hit movie The Wolf of Wall Street, because it was financed with embezzled funds. The indictment also mentions Saudi Arabian royals, Goldman Sachs, JP Morgan and Bank Privee Edmond de Rothschild.
The CIA sources source say Najib has asked for immunity and placement for him and his family in the witness protection program in exchange for testifying about the links between the embezzlement scandal, the Rothschild family and missing Malaysian Airlines flight 370. If so, this could be the case that finally brings down the Rothschild dynasty. The Rockefeller/Bush/Clinton branch of the Khazarian mafia is already being brought down in the US so if the Rothschilds are also brought down, this will mean liberation for humanity for the horrors of Babylonian debt slavery.
Like to hear your views on this.thank you

Unknown berkata...

Bikin takut...

Unknown berkata...

Ada benarnya

 
Powered By Blogger
Powered By Blogger
Powered By Blogger
© Grunge Theme Copyright by ustazazhargroup.blogspot.com | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks