Taliban adalah ejen CIA dan Mossad

Ramai pembaca budiman yang akan terkejut jika saya mengatakan bahawa Al-Qaeda, Osama Bin Laden dan Taliban adalah ejen CIA. Mereka semua ini adalah orang upahan yahudi bagi menjalankan kegiatan subversif di Afghanistan.

















Bagi Taliban , mereka pernah dijemput ke US bagi mengadakan mesyuarat rahsia dengan Bush bagi membuat saluran paip minyak di Afghanistan.


------------------------------------------------

Wednesday, 3 December, 1997, 15:56 GMT
Taleban to Texas for pipeline talks

A senior delegation of Afghanistan's Taleban movement has gone to the United States for talks.
The delegation is to meet officials of the company which wants to build a pipeline to export gas from Turkmenistan across Afghanistan to Pakistan.
A spokesman for the company -- Unocal in Texas -- said it had agreed with Turkmenistan to sell its gas.
Last month an Argentinian company (Bridas) said it would soon sign a deal to build the pipeline.Unocal is said to have already begun teaching Afghan men technical skills.
The BBC regional correspondent says a pipeline deal would boost the Afghan economy, but peace must be established first, and that still seems a distant prospect.
From the newsroom of the BBC World Service


------------------------------------------------------------



Nama kod CIA bagi Osama Bin Laden adalah Tim Osman.


Sila lihat video ini :




http://www.youtube.com/watch?v=HXk0LFVAgHE




Jadi apa kena-mengena dengan Mossad ???


Mossad adalah ejen Israel yang membuat kerja tambahan bagi kegiatan subversif CIA. Sekiranya ketika kejadian 9/11 di New York, CIA telah menghempas kapal terbang mainan di bangunan berkembar WTC. Maka tanpa disedari CIA, Mossad telah menjalankan kegiatan subversif tambahan dengan mengebom bahagian bawah WTC . Sila lihat video di bawah :


http://www.youtube.com/watch?v=2d0JpHOFhao

















Jadi , apa yang saya ingin perkatakan ialah sebahagian pengikut Osama Bin Laden dalam Taliban telah diupah menjadi anggota Mossad juga (selain CIA). Mereka inilah yang melakukan pengeboman di Afghanistan, Pakistan dan Iraq. Taliban bukan berwarganegara Afghanistan. Bahkan kebanyakan Taliban adalah warga Arab Saudi dan Jordan.


Cuba baca ini :




http://www.takeourworldback.com/itwasntmuslims.htm


http://www.tafreehmela.com/become-columnist/75791-al-qaeda-front-organization-cia-mossad.html

(....al-qaeda-front-organization-cia-mossad.html)




Mossad juga yang menciptakan HAMAS bagi mengaburi Umat Islam. Sila baca yang ini :



http://www.historycommons.org/context.jsp?item=western_support_for_islamic_militancy_202701


(....western_support_for_islamic_militancy_202701)


Taliban juga
terlibat dengan bisnes dadah di Afghanistan. Sebagaimana yahudi Amerika melindungi Raja Dadah di Colombia, yahudi Amerika juga melindungi Raja Dadah di Afghanistan iaitu puak Taliban. Puak Taliban inilah yang membunuh ramai Umat Islam di Afghanistan dan di Pakistan.



Nama beliau adalah Adam Pearlman . Beliau adalah anggota Mossad . Beliaulah sekarang ini menjadi jurucakap bagi Al-Qaeda . Beliau menyimpan janggut ketika menjalankan operasi sebagai anggota Al-Qaeda. Tetapi sebenarnya beliau adalah cucu kepada yahudi terkutuk Carl K. Pearlman seorang bekas urologist di Israel. Dan beliau adalah seorang hardcore zionist. Dan beliau merupakan pembunuh Umat Islam.






Mereka bernama Jarrah dan Atta. Mereka adalah anggota Mossad yang terlibat secara langsung dalam konspirasi 9/11. Mereka juga merupakan anggota Al-Qaeda.






Saya sudah bertemu dengan ex polis Pakistan. Beliau mendakwa Taliban adalah intelligence yahudi yang mempunyai warganegara daripada Iraq, India dan Russia.


dipetik dr :-http://kumanddieaf.blogspot.com

0 comments:

 
Powered By Blogger
Powered By Blogger
Powered By Blogger
© Grunge Theme Copyright by ustazazhargroup.blogspot.com | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks