MARI MEMBELA KEMATIAN ADIK AMINULRASHID




oleh ali BAGAN PINANG :

Salam keadilan. Den masih lagi dalam mood berehat akibat keletihan dan kelesuan bilo bersama-sama berjuang dengan rakan-rakan membantu kempen Pakatan di Hulu Selangor. Bilo kalah, lagi bertambah lotih la den. Kojo-kojo pilihanraya ni memang lotih bai. Tapi den takdola tolong banyak dor. Tolong menyibuk tu memang banyak. Ha Ha Ha. Tetiba den terkojut bilo bukak fb arini. Budak Melayu kono tembak dengan Polis. Yang tembak ni mesti Polis Melayu jugak. Dulu Polis berani bunuh Kugan. Sekarang Polis dah berani bunuh Melayu. Budak umur 15 tahun lak tu.

Mari mencarut

Den terasa nak mencarut ni bai. Tapi omak den akan cili mulut den kalau terbaco blog ni. Omak den tak ponah ajar den mencarut. Ado Polis baik, ado Polis jahat. Polis yang tembak Aminulrasyid adalah Polis BABI. Eh, tu bukan mencarut kan. Itu kata maki. Jom kito ulang semulo. Polis yang tembak Aminulrasyid adalah Polis BABI. Polis yang tembak Aminulrasyid adalah Polis BABI. Polis yang tembak Aminulrasyid adalah Polis BABI. Polis yang tembak Aminulrasyid adalah Polis BABI. Polis BABI!

Jom tembak kepala

Sekali lagi. Polis yang tembak Aminulrasyid MEMANG BABI! Mana Polis yang baik, den akan puji baik. Tapi Polis yang tembak Aminulrasyid MEMANG BABI! Dan ia bertambah BABI bilo tembakan Polis tepat ke kepalo Aminulrasyid. SIAL! Maknanya Polis BABI tersebut memang berniat membunuh Aminulrasyid. Ya Allah tolong tahan lidah den dari mencarut. Ingat sonang ko nak tembak kepalo orang yang sedang bergerak-gerak. Sapo yang kaki game 'Counter-strike' macam den akan tahu kesusahan nak tembak kepalo kecuali pakai rifle sniper. Tembak pakai rifle sniper memerlukan masa yang lamo untuk aim sasaran. Maknanya Polis BABI yang menembak Aminulrasyid telah melantik diri sendiri sebagai hakim dan menjatuhkan hukum bunuh kepada Aminulrasyid. Diri sendiri lantik jadi hakim, diri sendiri menjatuhkan hukuman bunuh dan diri sendiri melaksanakan hukuman bunuh terhadap Aminulrasyid. KEPALA ABAH KAU BABI!

Wajah bersih arwah Aminulrasyid. Korang jangan bazir air liur sodokah surah Fatihah kek arwah ni. Dio bolum wet dream lagi bai. Arwah adolah mangsa kezaliman Polis BABI. Dah tontu sekarang berado dalam syurgo tongah main kojar-kojar dengan bidadari-bidadari yang seksi. Jeles den dengan arwah ni

Harapan kepada Polis baik

Jadi kepado Polis baik dalam PDRM diharap copek membawa Polis BABI ni ke muko pengadilan. Bukan tolong pindahkan Polis BABI ni ke Balai Polis lain. Bukan tolong lotak parang panjang dalam kereta kakak Aminulrasyid dan tuduh Aminulrasyid geng penjenayah atau penyamun. Den tahu la taktik korang ni nak cover member sendiri. Kalau korangcover kezaliman Polis BABI tersebut, dengan sendirinya korang berstatus Polis BABI. Sekarang ni pun den nampak banyak Polis baik sengaja mahu bertukar status menjadi Polis BABI. Apo nak jadi ni bai.

Ajaran Yahudi khas untuk PDRM

Den ingat ini adalah ajaran terbaru agen-agen perisikan Israel yang telah menyelinap dalam PDRM. Ajarannya ialah bunuh semuo Melayu-Islam kot. Kan orang Islam ni berpotensi jadi pejuang Islam melawan yahudi di Palestin atau di mana-mana jua pelusuk dunio. Ajaran ni telah berjaya dihadam oleh Polis BABI. Polis BABI ni bukan berani pun nak tembak kepalo-kepalo ketua-ketua gangster kongsi golap cino yang bukak rumah-rumah urut dan pelacuran yang bertebaran luas kek Malaysia ni. Polis BABI ni bukan berani pun nak tembak kepalo along-along cino yang banyak menyeksa orang Melayu membayar hutang lebih dari sepatutnya. Perisikan Israel tak benarkan Polis BABI ni menembak kepalo cino-cino bangsat ni. Yang Yahudi ajar ialah bunuh cino baik dengan cara menghumbannya ke luar tingkap 10. Ini sudah berjaya dilakukan kepada mendiang Teoh Beng Hock. Wow! Bagus betul ajaran APCO ni.

Melayu MUNAFIK

Noh Omar datang ke rumah mangsa hanya untuk berlakon. 2-3 hari esok dio sibuk kiro duit yang dio curi dari orang Melayu. Noh Omar datang cuma nak jaga undi orang Melayu. Itu sahaja. Ibrahim Ali, Presiden Perkasa takkan bela Aminulrasyid kerana Yahudi APCO tak suruh dio buek macam tu. Satu yang den belajar dari Hulu Selangor ialah Ibrahim Ali adalah manusio pundek. Den pun tak tahu apo maksud pundek. Ni bebudak India PKR yang ajar den. Tak tahu la pundek ni bahasa maki atau bahasa carut. Tapi Ibrahim Ali memang PUNDEK. Kito tengok sama ado Ibrahim Ali pundek ni menyebelahi Polis BABI atau arwah adik Aminulrasyid. Tapi setakat arini, tiada Ketua Wira-Ketua Wira dari Perkasa yang mempertahankan Aminulrasyid. Perkasa memang PUNDEK bai.

Hishamudin & UG

Oleh kerana PDRM di bawah kerajaan pusat, maka dengan sendirinya Menteri Dalam Negeri, Hishamudin Tun hussein bertanggungjawab dengan kejadian yang menimpa kepado Aminulrasyid. Dio jugo adolah Naib Presiden UMNO. Mungkin dio tak kisah Polis BABI menembak kepalo Aminulrasyid. Ala bunuh Melayu. Seminggu duo, orang Melayu akan senyap. Itu mungkin telahan Hishamudin. Lagipun Hishamudin sibuk nak ajak buek 'Unity Government' dengan pimpinan PAS. Ini apo yang den dongar lah. Den harap jangan ado yang melayan Hishamudin. Jiko ado pimpinan PAS yang sanggup berUG dengan Hishamudin, korang pun samo BABI dengan Polis BABI tadi. Tak kiro lah kau ulamak lulus Phd kek Timur Tengah ko, kek Pakistan ko, kek India ko, kek Pondok ko. Den tak podulik. Memang den BABIkan korang. Itu kalau korang berUG dengan Hishamudin. Tapi kalau korang tolak, janganlah risau pasal label BABI tu.

Pakar SEPAK

Tapi puak-puak ulamak dalam PAS memang slow nak bela Aminulrasyid. Kenapo bai? Takkan takut dengan Yahudi APCO kot. Khalid Samad yang korang gantung 6 bulan tu pulak copek bela arwah adik Aminulrasyid. Apsal lombab sangat ni bai. Karang orang tuduh kau UG dengan UMNO tahu pulak korang marah. Marah sampai nak menyepak orang tu bai. Yang nak menyepak ahli PAS sendiri adalah Ketuo kepado salah sebuah Dewan PAS sendiri. Terkojut den. Oleh kerano ekau ni pakar menyepak orang, sila sepak Polis BABI yang menembak kepalo arwah adik Aminulrasyid. Jangan nak tunjuk lagak nak menyepak ahli jemaah sendiri. Jangan nak tunjuk berani dengan ahli sendiri tapi menikus dengan Polis BABI.

Kes Norizan Salleh

Den harap korang belum lupokan Norizan Salleh yang menjadi mangsa tembakan Polis BABI sebanyak 5 kali. Kalau terlupo baco link ni. Kali ni Polis BABI berlajar dari kesilapan yang lalu. Polis BABI berlajar dari kes Norizan Salleh. Agensi perisikan Yahudi dalam PDRM cakap lain kali jangan jadi BODOH bazirkan peluru tembak mati orang Melayu. Membazir itu amalan SYAITAN. Yahudi tu baco ayat Quran kek Polis BABI. 5 peluru untuk bunuh seorang Melayu adalah pembaziran. Lebih membazir lagi bilo Melayu tu tak mati. Jadi Yahudi APCO ajar Polis BABI, selepas ni nak bunuh Melayu wajib tembak kek kepalo. Satu peluru, satu nyawa Melayu hilang. Kan jimat. Tahniah kerana pick up menghayati doktirn Yahudi.

Pintu taubat masih terbuka

Kepado Polis BABI yang menembak kepalo arwah adik Aminulrasyid, den harap ekau tengok youtube ni dan hayati perasaan ibu Aminulrasyid.
Jiko ekau tak bertaubat, insya Allah Allah akan pastikan orang yang paling kau sayangi akan mati ditembak kek kepalo. Allah itu Maha adil bai. Kau akan tahu sengsaranya kehilangan orang tersayang. Jiko ekau tak mahu sengsara itu berlaku, lekas bertaubat dan tampil ke hadapan mengku sendiri kesalahan anda di hadapan hakim. Kalau kau tak buek macam tu, kau tunggulah nasib anak kau pulak ditembak kek kepalo oleh orang lain. Den yakin sangat dengan janji Allah.
AKU NAK TANYA PUAK APCO... BAPAK APCO KORANG AJAR TAK BUEK CAMNI?

0 comments:

 
Powered By Blogger
Powered By Blogger
Powered By Blogger
© Grunge Theme Copyright by ustazazhargroup.blogspot.com | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks