Anwar mesti didiamkan..jika mahu UMNO@BN terus berkuasa..!!!

Pendedahan terbaru Anwar pasti buatkan puak sebelah sana tak senang duduk. Jika ada kebenarannya dan sebelum rakyat bangun memberontak kecelaruan ciptaan depa, puak sebelah sana pasti akan melakukan sesuatu yang tegas dan tepat bagi menutup pekung depa.

Ini adalah antara beberapa siri dakwaan serius dari Anwar terhadap gerombolan selain dari isu Apco yang dilantik sebagai tuan penasihat kerajaan gerombolan. Dakwaan terdapat agenperisik  Israel dalam  PDRMmemang amat serius. Anwar tidak akan bersuara tanpa bukti kukuh ditangan. Ini semua orang tahu dan diakui kawan maupun lawan. Apatah lagi ini bagai disahkan sendiri oleh cawangan khas Bukit Aman sebagai mana yang didakwanya.

Puak sebelah sana pasti mengira ngira langkah kehadapan bagi menghadapi serangan Anwar kali ini. Tak susah meneka apa langkah dan taktik mereka menghadapi Anwar. Semestinya kesemua cawangan penguatkuasa mereka akan diguna sepenuhnya bagi mengekang langkah Anwar. Anwar mesti didiamkan walau dengan apa cara sekalipun. Apakha akta kejam ISA bakal dipergunakan sekali lagi bagi mendiamkan Anwar.

Anwar mungkin sudah menjangka inilah harga yang perlu dibayarnya bagi membebaskan Malaysia dari belenggu Zionis."Tak iktiraf Israel   tapi bersekongkol dengan rejim Zionis yang kejam"

0 comments:

 
Powered By Blogger
Powered By Blogger
Powered By Blogger
© Grunge Theme Copyright by ustazazhargroup.blogspot.com | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks