Mengaku?? Nak mampooosss!!

Setelah hubungan APCO dan kerajaan 1Malaysia pimpinan Najib didedahkan dan ditelanjangkan di Parlimen, apakah APCO akan mengakui apa yang Anwar dedahkan itu betul??

No way.... tidak sekali-kali. Mereka pasti akan menafikannya atau memberi sesuatu alasan sebagai penyedap hati. Bak kata Mahfus Omar... pencuri takkan mengaku yang dia pencuri!! Itu bangang namanya.

And this Syarikat Yahudi is not bangang. Mereka cerdik.... bijak..... dan, sebab tu Najib pakai mereka. Tetapi....Yahudi tetap Yahudi... zionis tetap zionis. Mereka penuh dengan tipu muslihat. Sejarah tindak tanduk mereka, membuatkan kita curiga dan sangsi kepada mereka. Usah percaya pada bangsa yang dilaknat Allah.

Kalau dulu mereka tuduh Anwar sebagai ejen yahudi.... pengkhianat negara kerana mereka juga tahu helah dan muslihat Yahudi. Helah dan muslihat yang akan membawa padah kepada negara. Tetapi sekarang..... mengapa pulak Najib dengan selambanya mengupah Yahudi untuk membentuk imej dan membantunya??

Tak masuk akai kan?? Melainkan jika dia benar-benar terdesak. Maklumlah.... naik takhta dengan seribu macam permasalahan peribadi. Malah, hingga sekarang.... orang, baik di dalam, mau pun di luar sana... masih mempersoalkan integriti dan reputasinya. Dia menghadapi masalah atau krisis keyakinan. Rakyat di negara sendiri dan dunia tidak percaya dan yakin pada dia ma...

Dia dilihat sebagai insan yang bangkrap idea. Tidak ada idea yang genuine. Banyak yang diciplak. Tetapi... ciplak dengan cara yang bijak.... Sebab itu, dia perlukan khidmat syarikat Yahudi supaya orang tak nampak sangat. Yahudi ni cerdik.... kan??

Selain itu, mereka tiru idea daripada Pakatan Rakyat dan rebrand semula dan mengaku itu idea mereka. Negara berkebajikan, jadi... rakyat diutamakan. Kita fokus pada rakyat, mereka pun nak utamakan rakyat. Peliknya.... mengapa dulu kebajikan rakyat diabaikan? Beriya-iya jaga dan tunjuk prihatin pada rakyat.... hanya masa nak pilihan raya ajer. Lepas tu... tutup mata dan pekakkan telingan pada rintihan dan keperluan rakyat. Itu semua retorik politik mereka semata-mata. Nak terus berpaut pada kuasa.... mereka sanggup lakukan apa saja, babe!!

Tetapi... kita bernasib baik kerana mempunyai para pemimpin yang bijak terutama dalam kalangan Pakatan Rakyat. Berlambak!! Banyak pemimpin PR yang bijak dan cerdik.... berintegriti dan berkualiti..... serta ada reputasi dan harga diri. Mereka semua adalah pejuang rakyat. Bukan macam yang hat sebelah sana nuuunn.... pejuang $$$$$$$!!!

Yang syiuknya.... kalau kita kata mereka meniru, mampus mereka takkan mengaku. Control macho.... tunjuk lagak.... sombong bodoh!! APCO nak mengaku apa yang Anwar dakwa?? Nak mampooss!!! Sure bungkus punyer. APCO dengan Najib dengan UMNO/BN.... pasti akan bungkus!!

Jadi... toksah haraplah mereka nak mengaku. Berdolak dalik .... ada kemungkinan. Memberi peluang dan membuka ruang kepada Yahudi untuk bertapak di sini, is no joke. It's a very big deal.

So.... kita jangan pandang remeh pada isu ini. Desak.... supaya Suruhanjaya Siasatan DiRaja ditubuhkan untuk menyiasatnya. Nyahkan mereka daripada bumi Maalysia!!

0 comments:

 
Powered By Blogger
Powered By Blogger
Powered By Blogger
© Grunge Theme Copyright by ustazazhargroup.blogspot.com | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks