Lagi difitnah lagi ramai yang simpati. Lagi dihina lagi ramai yang beri sokongan.

utk kali ke berapa kami dah x perasan DSAI dtg ke negeri 9 ni...tapi kesimpulan yg dpt kami gambarkan adalah, mlm tadi mncatatkan kehadiran yg amat-amat luar biasa!!!

kenapa kami berkata sedemikian adalah berdasarkan logik keadaan semasa politik PKR & DSAI itu sndiri setelah beberapa pimpinan MP yg melompat parti, gambaran suasana mlm tadi menunjukkan secara amat jelas bahawa rakyat Malaysia kini semakin bijak & tak bodoh seperti yg diharapkan UMNO dan BN..!!!

yg pertama mlm tadi di seremban, dapat dilihat dgn jelas bahawa ribuan anak2 muda baik melayu cina india yg bersama bukan saja hadir dlm ceramah malah hujan yg sangat-sangat lebat tdk menginginkan mereka utk berganjak walau selangkah malah mereka anak muda terus maju kehadapan pentas untuk memberi keyakinan kepada DSAI & pimpinan bahawa anak2 muda takkan lari dan takkan gentar utk menentang umno & BN!!!!

yg kedua SEMUA pimpinan akar umbi Pakatan Rakyat baik keadilan, PAS, DAP SELURUHNYA hadir mlm tadi utk menyaksikan gelombang ini berterusan sehingga PR mencapai kemenangan pada PRU yg ke-13 nnti...!!!

yg ketiga pula, belum pernah berlaku ceramah yg diadakan sebegini besar di negeri sembilan lebih2 lagi dihadiri oleh DSAI, dikawal dengan begitu baik oleh Pihak Polis & trafik dlm proses melicinkan keadaan (seolah olah program kerajaan negeri) serta rata2 anggota polis menunjukkan sokongan dengan sentiasa memberi kerjasama dan juga sentiasa melemparkan senyuman kepada semua penyokong dan pendokong parti Pakatan Rakyat ini. berbeza sama sekali dengan keadaan ketika di Kelab Sultan Sulaiman di Kg baru baru2 ini apabila pihak polis mengasari dan memukul penyokong malah tidak langsung menghormati pimpinan besar Pakatan Rakyat...!!!

dan yg keempat apabila DSAI dengan raut wajah yg serius dan penuh yakin menyatakan dengan sesungguhnya bahawa Pakatan Rakyat akan dapat merampas negeri sembilan dari tangan BN pada PRU -13 nnti dengan lampiran bahawa anak muda harus bekerja keras bersama dengan semua pimpinan PR serta mengambil sikap offensive (menyerang) bukan lagi utk diffensive (bertahan)..!!!

sekali lagi kami ucapkan tahniah kepada semua terutamanya Pengerusi Perhubungan Negeri Sembilan Dato' Kamarul Baharin Abbas yg bertungkus lumus bersama saf safnya dlm menjayakn program ceramah ulung ini dan kami SAMM sendiri akn sentiasa bekerjasama dengan beliau pada masa akan dtg!!!

insyaalah kami SAMM berjanji malah kami juga telah menginfaqkan diri kami dlm perjuangan suci ini demi agama kami, rakyat kami dan bangsa kami dan utk kami berhenti dlm perjuangan adalah sesuatu yg mustahil. Hanya Allah SWT shj yg bisa menghalang kami atas hikmah2 yg ditentukannya insyaallah...

Lwn TTP Lwn!!!

SAMM (Solidariti Anak Muda Malaysia)

0 comments:

 
Powered By Blogger
Powered By Blogger
Powered By Blogger
© Grunge Theme Copyright by ustazazhargroup.blogspot.com | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks