BN Takut Pada Pengetua dan Guru Besar

Apa sudah jadi dengan kerajaan yang takut pada bayangan rakyat?

Kerajaan Barisan Nasional menolak suara demokrasi di sekolah di seluruh negara apabila melarang mana-mana Pengetua dan Guru Besar sekolah di negara ini mengadakan pilihan raya murid bagi memilih wakil mereka.

Itu petanda BN sudah kecut perut dengan pilihanraya. Tidak kira dengan pilihanraya apa sekali pun, BN sudah menjadi takut seperti nampak hantu Ayulia. Siapa Ayulia? Itu kena rujuk pada Najib.

Semua pilihanraya BN mahu jadi raja namun raja yang menjadi bayangan dan igauan ngeri kepada pemimpin BN hari ini. BN menggunakan kekejaman dengan mengenakan sekatan kepada Guru Besar dan Pengetua.

Mereka ingat Guru Besar dan Pengetua sekolah dungu seperti mereka. Semua mereka mahu kongkong agar jadi bodoh seperti mereka. Kasihan kepada insan yang bernama guru. Mereka dianiaya oleh kerajaan BN dengan pelbagai sekatan ala-ala Israel rejim Laknatullah.

Mana perginya konsep 1Malaysia (Rakyat Didungukan, Pencapaian BN Dibalacikan) yang diwar-warkan oleh Tok Komis (Najib). Laungan 1Malaysia yang diungkapkan sebelum ini adalah bersifat macam anjing yang sedang menyalak.

Najib pernah bercakap dalam media bahawa UMNO lah yang akan memberikan segala-galanya kepada orang Melayu. Bodoh, dungu dan dangkal sikap seorang pemimpin. Bila da pihak yang menyentuh pasal isu kalimah Allah, maka balaci-balaci ini terus melenting.

Jangan jadi munafik wahai pemimpin UMNO jika kamu bercakap tidak ingat Allah, kenapa kamu mahu sibuk-sibuk membela isu kalimah Allah. Sungguh bodoh dan jahil bertuhankan UMNO. UMNO ini kalau tiada Tuhan pun tidak apa, asalkan ada UMNO.

Sunguh tetipu mereka-mereka yang dibalacikan oleh UMNO. Menegakkan kaum melayu tetapi suka melaga-lagakan serta mencipta perkauman. Bodoh dan jahil sorang pemimpin UMNO.

0 comments:

 
Powered By Blogger
Powered By Blogger
Powered By Blogger
© Grunge Theme Copyright by ustazazhargroup.blogspot.com | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks